Specialist achizitii

S.C. RO-ARMYCATERING S.A

18-08-2016 | EXPIRA LA 27-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizeaza cererile de oferta de la clientii interni, intocmeste si trimite solicitari la furnizori.
- Negociaza contractele aflate in gestiune.
- Corespondeaza cu furnizorii, negociaza preturi si conditii de livrare, urmareste termenele de livrare.
- Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
- Analizeaza, mentine si dezvolta baza de date cu furnizori, identifica furnizori noi.
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi.
- Actualizarea ofertelor de preturi de la furnizorii acceptati si intocmirea documentelor necesare.
- Participa la elaborarea si aplicarea strategiei comerciale a societatii.


CERINTE

- Cunostinte foarte bune de operare PC si Internet.
- Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala, preferabil limba engleza.
- Studii superioare (preferabil in specialitatea marketing, vanzari, economie, relatii international).
- Experienta de minim un an pe un post similar, (preferabil in domeniul achizitiilor, vanzari si/sau comercial).
- Abilitati excelente de comunicare si negociere.
- Abilitati de analiza si planificare.
- Capacitate de lucru in echipa.
- Abilitati de organizare, coordonare si control.
- Disponibilitate pentru deplasari in tara.
- Seriozitate si confidentialitate.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant.
- Tichete de masa.
- Telefon de serviciu.
- Conditii de lucru avantajoase.
- Mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. RO-ARMYCATERING S.A. este specializată în activități de hrănire, se află în coordonarea Ministerului Apărării Naționale şi presteaza servicii de hrănire cu prioritate pentru personalul Armatei României.