Service Specialist

eMAG.ro

02-06-2015 | EXPIRA LA 02-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raportare saptamanala a indicatorilor cantitativi si calitativi de service;
Analiza gestiuni Dante pe produsele care se afla in service
Analiza detaliata pe costuri de service si propuneri de imbunatatire;
Analiza procedure DOA si posibilitati de adaptare la procedurile DOA ale furnizorilor;
Monitorizeaza ca sunt respectate conditiile comerciale din contractele de service;
( achitare 10% din resigilatele Depanero, costurile sunt corecte, RRR30, durata medie, etc si ca se incadreaza in penalitatile stabilite contractual);
Raporteaza orice problema importanta descoperita pe fluxurile de service catre After Sales Manager;
Testeaza fluxurile prezente de service pentru Depanero = partener eMAG;
Verifica stocul de produse in curs de reparative si semnaleaza evolutiile stocului;
Ofera suport departamentelor interne eMAG pentru subiectele legate de Service, centralizeaza subiectele si le escaleaza pe cele importante;
Verifica procedurile de service pentru eMAG si unde este cazul solicita actualizarea lor;
Contact cu Porduct Managerii din Dept. Commercial referitor la produsele care au rata ridicata de DOA/Defect pentru a inlocui produsele,/solicita CN-uri de la furnizor.


CERINTE

Companie: eMAG
Locatie: Bucuresti, Romania
Tip Job: Full Time
Categorie Job: Vanzari
Industrie: Internet
Nivel cariera: Middle

Cerinte:

Facultate finalizata sau in ultimul an – de preferat profil tehnic;
Engleza: Fluent scris si vorbit;
Background tehnic, de preferat in zona de service – reparatii produse;
Cunostiinte avansate de MS Office.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial competitiv;
Politica de beneficii atractiva;
Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.