Service Dispatcher - perioada determinata 1 an

SIEMENS SRL

05-04-2010 | EXPIRA LA 11-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Responsabil pentru intreaga activitate de dispecerat si suport marketing pentru departamentul de Service al Sectorului Healthcare Siemens RO;
- Primirea de solicitari de service si inregistrarea lor in programul EP@SS;
- Generarea de dispozitii de lucru (service orders). Programare inginerii service in relatie cu clientii (dispatch);
- Redactarea unor oferte de service, in situatiile obisnuite. Colaborarea cu Directorul Tehnic si Service Supervisors;
- Introducerea, modificarea echipmentelor / mentinerea la zi a bazei de date IBASE;
- Mentinerea la zi a bazei de date IVK, asigurarea corespondentei IVK-IBASE;
- Mentinerea la zi a situatiei UI/SI (upgrade/updates) efectuate/de efectuat. Informare clienti
- Mentinerea la zi a situatiei contractelor (Raportare contracte;
- Lucrul cu programul de management EP@SS;
- Colaborarea permanenta cu Compartimentele de Vanzari, Tehnic si Comercial din cadrul Diviziei Medicale;
- Informarea imediata a Directorului Tehnic asupra situatiilor critice aparute la clienti;
- Imbunatatirea continua a cunostintelor profesionale prin studiu individual si participarea la cursuri si seminarii legate de specificul activitatii desfasurate;
- Respectarea normelor si legilor de protectia muncii conform functiei exercitate si conform ROI;
- Desfasurarea activitatii conform maagementului calitatii totale, in cadrul domeniului sau de responsabilitate;
- Raportari IKS si LOA;
- Arhivare;
- Receptie protocoale, introducere date in baza date clienti ale de instalare;
- Responsabil cu asigurarea calitatii;
- Receptie rapoarte proactive monitoring.


CERINTE

- Studiile superioare reprezinta un avantaj;
- Excelente cunostinte de MS Office, Internet, etc.
- Cunoasterea limbii romane la nivel de limba materna;
- Fluenta si intelegerea impecabila a limbii engleze;
- Cunoasterea limbii germane poate constitui un avantaj;
- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara;
- Experienta in comunicare si marketing poate constitui un avantaj;
- Experienta in domeniul medical / service-ului de echipamente medicale poate constitui un avantaj;
-Disponibilitate de a lucra in conditii de stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Siemens ofera produse de inalta calitate la preturi competitive dar atunci cand si competitorii ofera produse comparabile in functiune, calitate si pret, alti factori intra in joc in impunerea pe piata: brandul puternic, reputatia foarte buna, o istorie a prezentei in tara.