SERVICE DESK OFFICER

HR Consultanta

10-09-2007 | EXPIRA LA 10-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preia incidentele semnalate de c¿tre personalul RTC, colecteaz¿ ¿i analizeaz¿ informa¿iile privind incidentele semnalate.
- solicita informatii suplimentare despre incidentele semnalate, atunci cand este cazul.
- reproduce incidentele software semnalate de client pe baze de date de test.
- escaladeaz¿ problemele care nu pot fi rezolvate c¿tre persoanele responsabile (personal suport tehnic furnizori).
- ofer¿ solu¿ii personalului RTC la incidentele semnalate.
- oferirea de asisten¿¿ în gestiunea proiectelor de implementare


CERINTE

- studii superioare profil tehnic/economic
- cunostinte medii/avansate privind modul conceptual de functionare al ERP-urilor
- cunostinte medii/avansate privind caracteristicile componentelor hardware, modul de asamblare si setare
- cunostinte medii/avansate de retelistica
- competente pe suport tehnic pentru aplicatii software de tip ERP/non-ERP/suport tehnic hardware (statii de lucru, servere aplicatii)/suport tehnic echipamente pentru retele


DESCRIEREA FIRMEI

RTC Grup este lider pe piata de papetarie, de carte, de transport si curierat, de plati electronice. RTC Grup, unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail din Romania, cuprinde 9 divizii: Diverta, PROCA Romania, Sistec-Sbsol, Proffice, Rimobi, TCE, Fashion, Flaro. RTC Holding este o companie de succes care promoveaza cei mai buni oameni, cele mai bune solutii, cei mai buni parteneri, cautand permanent echilibrul dintre loialitate si performanta.