SERVICE DESK OFFICER

HR Consultanta

22-06-2007 | EXPIRA LA 22-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea problemelor de la clienti
- Obtinerea de informatii suplimentare privind problemele reclamate de catre clienti, atunci cand este cazul
- Rezolvarea problemelor reclamate de client.
- Realocarea problemelor c¿tre persoanele responsabile
- Raportarea orelor lucrate pe task-uri și proiecte.


CERINTE

- Studii universitare finalizate
- Fara experienta sau cu experienta in functia de servicedesk officer, de minim 6 luni
- Fire sociabila, deschisa.
- Aten¿ie acodat¿ detaliilor.
- Capacitate de sinteza.
- Capacitatea de a înv¿¿a rapid modul de utilizare a aplica¿iilor software de tip ERP.
- Capacitate de identificare si percepere corecta a problemelor clientilor.


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.