Senior Relationship Manager/ Cash management

UniCredit Tiriac Bank

04-12-2010 | EXPIRA LA 10-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiune:
• Contribuie la indeplinirea obiectivelor echipei de vanzari cash managemnt,asa cum acestea sunt stabilite de conducerea bancii.
• Atingerea obiectivelor si indeplinirea planului de vanzari pe produse si servicii de cash management.
Responsabilitati:
• Asigura expertiza pentru managerii de relatii in activitatea acestora;
• Implementeaza strategia de vinzari pentru portofoliul de servicii de cash management pentru clientii corporate;
• Colaboreaza indeaproape cu managerii de relatii clientela (Corporate) si Managerii Regionali pe divizia Corporate in scopul identificarii clientilor tinta si defineste un mix/strategii de marketing pentru a fi folosite pentru atingerea planurilor de vanzari stabilite pentru portofoliul de clienti corporate;
• Sprijina managerii de relatii clienti corporativi in vanzarea si implementarea produselor si serviciilor de cash management si participa activ la intalniri si vizite la solicitarea acestora sau altfel initiate;
• Oferte indicative pentru clientii corporativi actuali sau prospecti cu suport cash management (unde este necesar); pregateste prezentari (personalizate);
• Coordoneaza si supravegheaza imlpementarea tranzactiilor (contractelor) de cash management;
• Coordoneaza vizitele la sediul clientului ale echipelor de suport pentru diverse produse de cash management;
• Asigura un program de training adecvat pe produse de cash management, impreuna cu departamentul de Resurse Umane pentru personalul corporate;
• Furnizeaza rapoarte periodice relevante pentru activitatea de cash management in regiunea / protofoliul atribuit;
• Pregateste rapoarte consolidate / detaliate pentru conducerea bancii, aratand evolutia activitatii de cash management in regiunea / portofoliul atribuite;
• Infomeaza in permanenta pe Team Leader Cash Management Sales, Seful Departamentului Cash Management si conducerea bancii despre tendintele pietei si furnizeaza analize referitoare la conditiile actuale ale pietei cu scopul de a evalua avantajele competitive si a situa banca in pozitia de furnizor al celei mai variate palete de produse clientilor din regiunea / portofoliul atribuit;
• Ofera suport in acordarea ofertelor de pret (in concordanta cu politica de pret si regulilor de competenta);
• Promovare (dezvolta materialele promotionale interne si externe);
• Instruire (asigura traininguri pentru forta de vanzari si clienti);
• Implementeaza contractele complexe (coopereaza cu echipele interne relevante pentru implementarea la client, configurarea sistemelor; instruirea personalului implicat);
• Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business
• Responsabilitate de Calitate: vezi W010
• Responsabilitatile titularului acestei pozitii sunt completate de proceduri si reglementari interne. Titularul postului este responsabil de cunoasterea procedurilor in vigoare si a actualizarii acestora.


CERINTE

• Diploma universitara
• Experienta in sectorul financiar-bancar
• Familiar cu produsele de plati/carduri/cont curent si servicii electronice de plati
• Familiar cu sistemele de procesare ale bancii
• Abilitati de lucru in echipa
• Bine organizat
• Inovativ
• Abilitati de comunicare
• Abilitati de negociere
• Atitudine orientata catre client
• Cunoasterea limbii engleze – foarte bine


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.