SENIOR HELPDESK OFFICER

ROMSTAL

13-03-2008 | EXPIRA LA 12-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- supervizeaza echipa de helpdesk officers, asigneaza task-urile si se asigura de buna indeplinire a acestora
- este responsabil pentru indeplinirea nivelelor de performanta agreeate in SLA-uri
- dezvolta proceduri si standarde interne pentru gestionarea platformei desktop
- responsabil pentru achizitia centralizata de hardware si software
- preia si rezolva cereri de suport tehnic
- deployment hardware/software


CERINTE

- Studii superioare - de preferat automatica, informatica, electronica
- Buna cunoastere a platformei Windows ( 98, 2000, XP) – instalare si configurare sistem de operare, instalare periferice, instalare si troubleshooting aplicatii (MS Office, Lotus Notes, Oracle Forms&Reports, anti-virus,etc), skill-uri depanare hardware PC, depanare retea – cunostintele de Microsoft Active Directory constituie un plus
- Persoana cu bune abilitati de comunicare, dinamica, analitica, organizata, proactiva, orientata catre rezolvarea temeinica a problemelor (problem solver)


DESCRIEREA FIRMEI

Romstal este o companie multinationala specializata in comercializarea instalatiilor pentru constructii. Lider de piata in domeniu, ofera clientilor cea mai variata gama de instalatii hidro-termo-sanitare si servicii la standarde de calitate.
Cu o cifra de afaceri de peste 150 milioane de euro si o vechime de 13 ani pe piata, Romstal are in prezent peste 1400 angajati, avand ca misiune de companie cresterea standardului de viata al clientilor sai.