Job expirat
-Preluare si redirectionare apeluri
-Preluare curieri; expediere corespondenta
-Fax in- fax out
-Updatare permaneta a listei de interioare si telefoane mobile ale angajatilor
-Scanare documente si arhivare electronica si fizica
-Activitati de protocol; primirea vizitatorilor, alocarea salilor de conferinta
-Rezervari bilete de avion, cazare si inchirieri masini, elicoptere/ avioane
-Organizarea agendei de intalniri a administratorilor (Microsoft Outlook),
-Mentinerea relatiei cu administratorul cladirii
-Pastrarea in custodie a obiectelor de papetarie din stoc
-Mentinerea unei bune relatii de colaborare cu toti furnizorii companiei
-Primirea si verificarea facturilor inainte de a fi predate la contabilitate
Program de lucru: 8.45 - 18.00
- cel putin 2 luni de experienta intr-o pozitie similara;
- LIMBA GERMANA NIVEL MEDIU SPRE AVANSAT
- LIMBA ENGLEZA NIVEL MEDIU
- rapiditate in operare PC, fax, telefon, xerox;
- abilitati bune de comunicare si organizare;
- orientare catre client;
- atentie distributiva;
- rezistenta la stress;
- Permis categ. B.
- mediu de lucru profesionist
- pachet de beneficii complex si motivant;
Vor fi selectate si contactate doar aplicatiile care corespund cerintelor postului, motiv pentru care rugam candidatii interesati sa mentioneze in aplicatia lor elementele care ii recomanda pentru jobul respectiv din punct de vedere al cunostintelor si experientei.
B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.