Senior Category Manager - Bucuresti

SC ALBALACT RO

24-04-2013 | EXPIRA LA 24-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Noul Category Manager isi va desfasura activitatea in cadrul departamentului comercial si va lucra impreuna cu colegii din marketing, vanzari si trade marketing in vederea cresterii vanzarii pe fiecare categorie si canal de distributie. El va conduce echipa de trade marketing a companiei, formata din 5 colaboratori si va avea ca principale activitati si obiective:

- Definirea categoriilor de produse, analiza fiecarei categorii pe fiecare client cheie si fiecare canal, stabilirea de targete de CA si profitabilitate pe fiecare categorie, in fiecare client si pe fiecare canal

- Definirea strategiei de produs/categorie in fiecare client cheie/pe fiecare canal de distributie in vederea atingerii targetelor stabilite

- Stabilirea tacticilor de implementare pentru fiecare client cheie/canal de distributie – activitati promotionale, portofoliu, instrumente etc.

- Participarea la negocierea contractelor cu clientii fiind responsabil pentru stabilirea si negocierea aspectelor de trade marketing si de management al categoriei

- Relationarea si stabilirea de parteneriate cu clientii cheie in vederea maximizarii cifrei de afaceri si a profitabilitatii pe categorie/produs

- Comunicarea si trainingul echipei de vanzari in vederea implementarii actiunilor /activitatilor stabilite, controlul implementarii acestora

- Analiza si raportarea cu privire la eficacitatea activitatilor si proiectelor implementate asupra categoriei/produsului

- Analiza pietei, competitiei, activitatii clientilor cheie, prezentarea pe baza acestora de recomandari si instrumente menite sa creasca vanzarea /profitabilitatea

- Participa cu informatii si recomandari la designul de portofoliu, produs si ambalaj, din punctul de vedere al managementului categoriei

- Coordonarea echipei de trade marketing in vederea realizarii trainingului echipei de vanzari, asigurarii datelor necesare pentru analiza implementarii planurilor de category management stabilite si controlului implementarii actiunilor stabilite cu echipa de vanzari


CERINTE

Cerinte

- Experienta relevanta in domenii precum category management, trade marketing, key account management, etc.

- Buna cunoastere a industriei FMCG , inclusiv politici de preturi, portofoliile principalilor jucatori din industrie si politicile retelelor internationale

- Foarte buna cunoastere a managementului de categorie, metodelor de mercantizare, sistemelor de analiza, raportare si management al datelor de piata, a legislatiei relevante

Abilitati tehnice

- Excelente abilitati Excel si Power Point, foarte bun cunoscator al sistemelor de analiza a datelor referitoare la piata

Abilitati foarte bune lucru in echipa

- Lucrul in echipa este foarte important, deoarece aceasta pozitie va trebui sa lucreze cu alte compartimente – marketing si vanzari – in vederea implementarii planului de category management ; relationarea cu clientii presupune stabilirea de parteneriate in scopul cresterii categoriilor

Abilitati de comunicare

- Nivel exceptional de comunicare si prezentare, deoarece relationeaza direct cu clientii cheie

- Capabil sa sustina prezentari relevante si eficiente in fata echipei, diverselor nivele de conducere si clientilor

Foarte bune abilitati de analiza

- Capabil sa deseneze strategii si sa le transforme in obiective si planuri de implementare; capabil sa inteleaga impactul strategiilor elaborate asupra business-ului

Foarte bune abilitati de organizare si planificare

- Va trebui sa fie capabil sa lucreze cu mai multe proiecte majore simultan

Experienta relevanta

- min 5-7 ani

Experienta in management - obligatorie

Studii - superioare

Limbi straine – foarte buna cunoastere a limbii engleze


DESCRIEREA FIRMEI

PRODUCATOR SI DISTRIBUITOR LA NIVEL NATIONAL DE PRODUSE LACTATE, BRAND-URILE ZUZU, FULGA, DE ALBALACT.