Job expirat
Persoana selectata va fi responsabila cu:
- primirea si verificarea documentelor justificative de la clienti;
- intocmirea situatiilor contabile complete in functie de actele primite de la clienti;
- intocmirea OP-urilor, declaratiilor lunare, trimestriale si anuale pentru clientii companiei;
- verificarea introducerii si prelucrarii contabile a documentelor justificative, in sistemele informatice specializate;
- reglarea fisei sintetice.
Ne dorim o persoana cu experienta minim 2 ani de inregistrari contabile (nu doar contabilitate primara) si gestiune a contractelor de munca.
Alte cerinte:
- studii superioare;
- foarte bune abilitati de operare PC (Office, Outlook, Browser);
- bune cunostinte de limba engleza;
- bune capacitati de comunicare;
- deschis pentru lucrul in echipa.
- salariu atractiv;
- plata orelor suplimentare;
- cursuri de formare si training;
- telefon de serviciu;
- laptop.
Skill Training este o companie specializata in domeniul resurselor umane. Echipa de specialisti livreaza cu succes, servicii de training, recrutare si selectie, consultanta HR. Deruleaza proiecte de ridicare a standardelor profesionale in domeniul resurselor umane si de promovare a importantei profesiei de om de resurse umane.
Clientul nostru reprezinta una din firmele de consultanta financiara si contabilitate existente pe piata din Romania cu capital exclusiv romanesc.