Sef Serviciu Compensare pe Suport de Hartie

BRD - Groupe Societe Generale

13-03-2009 | EXPIRA LA 19-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza si supervizeaza compensarea multilaterala a instrumentelor de debit emise si primite;
Raspunde de continuitatea fluxului operational, asigurand efectuarea operatiilor curente in termenele si intervalele de timp prevazute de reglementarile in vigoare;
Raspunde de controlul intern al operatiunilor si de inregistrarea corecta in contabilitate a tranzactiilor derulate la nivelul serviciului;
Asigura supravegherea contabila la nivelul serviciului;
Asigura managementul resurselor umane din subordine, stabileste si evalueaza obiectivele individuale de performanta, actiunile de formare profesionala necesara, dezvoltarea carierei;
Participa la elaborarea si actualizarea normelor, a instructiunilor si a procedurilor de lucru specifice activitatii de plati;
Asigura intocmirea situatiilor statistice cu privire la activitatea serviciului;
Evalueaza activitatea serviciului, face propuneri privind imbunatatirea acesteia.


CERINTE

Experienta bancara pe o pozitie similara;
Buna cunoasterea a Sistemului Electronic de Plati, implicit a normelor si procedurilor de lucru specifice acestei activitatii ;
Cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul bancar si in special a celei care actioneaza in domeniul platilor;
Experienta in coordonarea unei echipe;
Rigoare/responsabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Sa ai oameni pregatiti
pentru o piata in crestere

Am situat performanta in centrul politicii noastre de resurse umane si am plecat de la principiul ca pentru a fi performant, personalul nostru trebuie sa fie competent, motivat si integrat intr-un climat social favorabil.


Un dinamism al recrutarilor fara precedent

In ultimii 2 ani, BRD a fost cel mai important creator de locuri de munca din sistemul bancar romanesc.

Diversitatea a fost cuvantul cheie al politicii noastre de recrutare : am angajat persoane tinere, debutante , dar si persoane cu experienta , am angajat barbati, dar si mai multe femei, romani, dar si alte nationalitati, am angajat persoane cu studii universitare, dar si persoane cu studii medii provenind din domenii de activitate diferite (economic – finante, juridic, filologie, jurnalistica, industrie, servicii, comert).

In paralel, persoanele tinere cu potential de evolutie spre functii manageriale si-au regasit in cadrul bancii noastre programe de integrare si dezvoltare personala fara echivalent , cum ar fi : Programul “O Cariera Comerciala” sau Programul “Tineri Inspectori”.


O dezvoltare a competentelor in permanenta schimbare

Formarea profesionala este elementul principal al dezvoltarii competentelor colaboratorilor nostri. Aceasta este astfel conceputa incat sa raspunda nevoilor individuale de evolutie a competentelor fiecarui salariat , dar si nevoile generale identificate la nivelul bancii. Satisfactia clientilor nostri se amelioreaza permanent pentru ca grija pe care le-o purtam se regaseste la toate nivelurile de formare profesionala.


Cariere pline de oportunitati

Sa ai persoana potrivita la locul potrivit si momentul potrivit si sa anticipezi evolutiile pietei reprezinta provocarea cotidiana a fiecarei entitati din banca. Politica de gestiune a carierei se bazeaza pe o stransa colaborare intre salariati, manageri si specialistii de resurse umane.
Mobilitatea geografica si/sau functionala contribuie in mod semnificativ la dezvoltarea competentelor si performantelor salariatilor, raspunzand in acelasi timp si nevoilor bancii.