SEF SERVICIU-Asistenta Juridica RETAIL

Bancpost

31-07-2007 | EXPIRA LA 30-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Coordonarea activitatilor consilierilor juridici dedicati pentru suportul activitatii de creditare retail (ipotecare, imobiliare, consum, companii mici si persoane fizice autorizate), monitorizarea si controlul asistentei juridice externe in acelasi domeniu;

-Asigurarea consultantei juridice in materie de creditare retail, suport juridic al directiilor de credit interesate;

-Redactarea documentatiei standard de creditare retail, emiterea de opinii juridice in probleme de retail la solicitarea departamentelor interesate;

-Emiterea de opinii juridice privind garantiile la credite retail (ipotecare, imobiliare, consum, persoane fizice autorizate si societati comerciale mici si mijlocii), reprezentarea societatilor comerciale si a altor entitati la incheierea contractelor de creditare retail;

-Redactarea de clauze nonstandard in contractele de credit si garantie retail, avizare de contracte de credit si garantie in conformitate cu procedurile aplicabile;

-Monitorizarea si informarea departamentelor interesate despre evolutii legislative cu impact asupra domeniului de creditare retail.


CERINTE

-Studii superioare juridice;
-Experienta de minim 3 ani in calitate de consilier juridic intr-o institutie bancara, in activitatea de consultanta juridica in creditare;
-Cunoasterea limbii engleze si pachetului MS Office;
-Capacitate de organizare, coordonare, analiza si sinteza;
-Excelente abilitati de comunicare;
-Seriozitate si responsabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.

Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.

Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.

Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.