Sef Departament Pre-Vanzare Servicii Operatori

ROMTELECOM

03-04-2013 | EXPIRA LA 03-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Face propuneri cu privire la planificarea si dezvoltarea arhitecturilor/tehnologiilor de retea (core & access) care stau la baza serviciilor Romtelecom pentru operatorii nationali si internationali;
Dezvolta si implementeaza procese de prevanzare si managementul proiectelor, care sa permita canalelor de vanzari wholesale sa furnizeze solutii integrate complexe.
Revizuieste obiectivele, scopul si cerintele clientilor, aduna informatii de natura tehnica, analizeaza date si schiteaza propuneri comparand alternativele din punct de vedere al costului, timpului si disponibilitatii solutiei tehnice propuse, recomandand calea de urmat;
Analizeaza cerintele tehnice ale clientilor wholesale si participa la elaborarea de solutii tehnice conform capacitatilor/arhitecturii retelei Romtelecom si a functionalitatilor serviciilor wholesale, acestea din urma neconstituindu-se in cerinte necesare;
Evalueaza infrastructura tehnica existenta a potentialor clienti si propune modalitati corespunzatoare de interconectare cu reteaua ROMTELECOM;
Contribuie la evaluarea costurilor solutiei tehnice propuse prin furnizarea de informatii tehnice detaliate, relevante pentru fiecare solicitare in parte (anlizeaza si completeaza documentatia RFI/RFP)
Dezvolta si implementeaza acorduri tip SLA cu toate entitatile interne cu care interactioneaza si asigura respectarea tuturor termenelor asumate prin aceste acorduri (interne/externe);
Identifică punctele cu potenţial de risc în procesele şi procedurile în care este implicat şi propune soluţii pentru îmbunătăţirea/eliminarea acestora.
Integreaza solutiile tehnice corespunzatoare pentru licitatiile la care compania decide sa participe, intocmeste documentatia necesara in formatul cerut pentru a dezvolta o oferta competitiva care sa respecte cerintele caietului de sarcini si sa asigure conditiile pentru castigarea licitatiei;
Asigura consultanta tehnica de specialitate la solicitarea reprezentantilor de vanzari in probleme complexe privind serviciile de date si internet;
Dezvolta propuneri tehnice si recomanda solutii tehnice alternative in cazurile in care nu exista solutii initiale viabile;
Întocmeste şi actualizeaza rapoartele de activitate periodice, conform modelelor prestabilite si in termenele comunicate de seful ierarhic superior;


CERINTE

Studii superioare in domeniu tehnic (electronica/telecomunicatii/automatica) sau informatic (cibernetica/stiinta calculatoarelor);
Minim cinci ani experienta in domeniul telecomunicatiilor (tehnic/operational) din care minim doi ani experienta manageriala tehnica sau operationala in industria de telecomunicatii. Experienta intr-un post de conducere similar in industria telecomunicatiilor wholesale reprezinta un avantaj;
Cunostinte avansate despre arhitectura retelelor de telecomunicatii;
Cunsotinte avansate privind tehnologiile DWDM, SDH si MPLS;
Cunostinte medii despre tehnologiile Wireless (microwave);
Cunostinte avansate despre retelele IP.
Cunostinte solide de project & process management
Abilitati de comunicare, disponibilitate in acordarea suportului tehnic in faza de pre si post-vanzare;
Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
Abilitati de conducere si organizare;
Creativitate si atitudine proactive;
Gândire analitică, atenţie concentrată spre detalii
Folosirea eficientă a timpului de lucru
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
Cunostinte Operare PC (aplicaţii de tip Office, limbaje programare – nivel avansat);


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...