SEF DEPARTAMENT CURATENIE

My Way Consulting

19-02-2007 | EXPIRA LA 25-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordonarea activitatii departamentului de curtenie, acordarea de consultanta si consiliere clientilor/beneficiarilor precum si directorului executiv în vederea luarii unor decizii eficiente în ceea ce priveste societatea;
- întocmirea ofertelor de pret si a documentatiei necesare privind achizitionarea de contracte conform procedurii impuse de achizitiile publice;
- asigura urmarirea derularii contractelor în executare în ceea ce priveste încadrarea lor în termenele de executie si clauzelor contractuale;
- verifica si controleaza respectarea de catre personalul angajat a standardelor profesionale din domeniu;
- verifica calitatea executiei lucrarilor;
- colaboreaza cu directorul executiv si beneficiarii în vederea organizarii receptiei lucrarilor executate verificând în teren exactitatea datelor din procesele verbale de receptie;
- asigura întocmirea lunara a situatiilor de plata partiale sau definitive pentru lucrarile executate;
- verifica întocmirea corecta a devizelor de executie pentru lucrarile contractate;
- asigura consultanta în alegerea solutiilor adecvate în ceea ce priveste ofertele finale catre clienti;
- raspunde de instruirea personalului din subordine în domeniul protectiei muncii;
- controleaza personalul din subordine si raspunde de respectarea cadrului legal si a regulamentului de organizare si functionare;
- conduce si raspunde de activitatea de pregatire si perfectionare a pregatirii profesionale a personalului;
- controleaza si raspunde de pastrarea confidentialitatii datelor detinute de personalul angajat referitoare la beneficiar sau societate;
- asigura folosirea de echipamente certificate calitativ;
- participa, la solicitare, la cercetarea la fata locului ori la analizele de caz în situatia producerii de furturi din obiectivele unde se presteaza servicii de curatenie, asigurând detaliile necesare elucidarii împrejurarilor comiterii faptei, stabilind deficientele, unde este cazul;
- executa orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în functie de necesitatile organizationale/departamentale, în limitele de competenta ale postului ocupat.


CERINTE

Studii superioare;
Operare Pc;
Carnet de conducere categoria B;
Cunoasterea în profunzime a pietei în domeniul de activitate al societatii;
Cunostinte în domeniul managementului organizational;
Capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida;
Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor;
Usurinta în exprimare, flexibilitate în gândire, deductie logica, orientare spatial, atentie concentrata si distributiva;
Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
Integrare în colectiv (sociabilitate), mentinerea unei atmosfere colegiale în relatiile de munca (atât cu subordonatii cât si cu superiorii), spirit de echipa;
Responsabilitate personala si echilibru comportamental;
Cunostinte solide teoretice si practice.;
Abilitati coordonare, planificare si organizare


BENEFICII OFERITE

Salariul este de 500 euro net.
Se asigura instrumente specifice activitatii de birou si teren: calculator, imprimanta, fax, telefon mobil, masina de serviciu


DESCRIEREA FIRMEI

MY WAY CONSULTING, agentie acreditata de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, are ca obiect de activitate recrutarea si plasarea de personal pentru piata interna a fortei de munca.