SEF DEPARTAMENT CURATENIE

CENTRUL OCUP PENTRU INFORMARE, ORIENTARE SI FORMARE PROFESIONALA

18-02-2007 | EXPIRA LA 24-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Seful departamentului curtenienie raspunde de întreaga activitate desfurata în domeniul prestarii serviciilor de curtenie, având în principal urmatoarele atributii:
- coordonarea activitatii departamentului de curtenie, acordarea de consultanta si consiliere clientilor/beneficiarilor precum si directorului executiv în vederea luarii unor decizii eficiente în ceea ce priveste societatea;
- întocmirea ofertelor de pret si a documentatiei necesare privind achizitionarea de contracte conform procedurii impuse de achizitiile publice;
- asigura urmarirea derularii contractelor în executare în ceea ce priveate încadrarea lor în termenele de executie si clauzelor contractuale;
- verifica si controleaza respectarea de catre personalul angajat a standardelor profesionale din domeniu;
- verifica calitatea executiei lucrarilor;
- colaboreaza cu directorul executiv si beneficiarii în vederea organizarii receptiei lucrarilor executate verificând în teren exactitatea datelor din procesele verbale de receptie;
- asigura întocmirea lunara a situatiilor de plata partiale sau definitive pentru lucrarile executate;
- verifica întocmirea corecta a devizelor de executie pentru lucrarile contractate;
- asigura consultanta în alegerea solutiilor adecvate în ceea ce priveste ofertele finale catre clienti;
- raspunde de instruirea personalului din subordine în domeniul protectiei muncii;
- controleaza personalul din subordine si raspunde de respectarea cadrului legal si a regulamentului de organizare si functionare;
- conduce si raspunde de activitatea de pregatire si perfectionare a pregatirii profesionale a personalului;
- controleaza si raspunde de pastrarea confidentialitatii datelor detinute de personalul angajat referitoare la beneficiar sau societate;
- asigura folosirea de echipamente certificate calitativ;
- participa, la solicitare, la cercetarea la fata locului ori la analizele de caz în situatia producerii de furturi din obiectivele unde se presteaza servicii de curtenie, asigurând detaliile necesare elucidarii împrejurarilor comiterii faptei, stabilind deficientele, unde este cazul;
- executa orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în functie de necesitatile organizationale/departamentale, în limitele de competenta ale postului ocupat


CERINTE

De baza:
Studii superioare.

De specialitate:
Managementul mediului.

Cursuri speciale:
Operare PC

- Carnet de conducere.

Competentele postului de munca:
Cunostinte si deprinderi:
- Cunoasterea în profunzime a pietei în domeniul de activitate al societatii;
- Cunostinte în domeniul managementului organizitonal.
Cerinte aptitudinale:
- Nivel de inteligenta mediu ¿ superior, capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida.
Aptitudini speciale:
- Capacitate de a întelege mesajul verbal, scris.
- Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor.
- Usurinta în exprimare, flexibilitate în gândire, deductie logica, orientare spatiala, atentie concentrata si distributiva.
Cerinte comportamentale:
- Rezistenta la sarcini repetitive si stres.
- Integrare în colectiv (sociabilitate), mentinerea unei atmosfere colegiale în relatiile de munca (atât cu subordonatii cât si cu superiorii), spirit de echipa.
- Promotor al schimbarii - spirit inovator, creativ.
- Responsabilitate personala si echilibru comportamental.
- Cunostinte solide teoretice si practice.
- Comportament etic-moral în cadrul societatii si înafara acesteia.
- Eficienta si receptivitate la solicitari profesionale.
- Abilitati coordonare, planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

- Salarizarea este în conformitate cu normele interne ale societatii (se pleaca de la un salariu de 500 euro).


DESCRIEREA FIRMEI

Centrul OCUP pentru Informare, Orientare si Formare Profesionala a luat fiinta în februarie 2003, ca un proiect finantat prin programul Phare 2000 pentru Coeziune Economic¿ si Sociala, componenta Dezvoltarea Resurselor Umane. Activitatile sale se centreaza pe dezvoltarea capacitatilor si abilitatilor de orientare si formare profesionala si dezvoltare personala a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca ¿ elevi si studenti, absolventi, someri , ca si a celor care lucreaza si doresc un post mai bine platit sau intr-un domeniu mai potrivit aspiratiilor lor profesionale.

Ne adresam elevilor si studentilor din ultimii ani de studiu, somerilor, cu accent pe persoanele de peste 45 de ani, in special femei, care doresc sa revina pe piata muncii, si persoanelor ocupate care doresc sa-si dezvolte cariera, cu domiciliul in Bucuresti si judetul Ilfov.

Tuturor, Centrul le ofera consiliere si orientare pentru cariera, cursuri de formare profesionala precum si servicii de recrutare si plasare pe piata muncii.