Sef de Proiect

BRD - Groupe Societe Generale

23-03-2015 | EXPIRA LA 22-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Conducerea proiectului
o Realizeaza si urmareste planul de proiect: activitati, resurse, desfasurare in timp, repere majore.
o Identifica si evalueaza riscurile asociate proiectului si se asigura de reducerea acestora prin stabilirea si coordonarea aplicarii unui plan de masuri adecvat.
o Centralizeaza costurile pe proiect si face o estimare bugetara; urmareste evolutia costurilor, alerteaza despre eventuale depasiri de buget si propune masuri de corectie.
o Stabileste actiunile si activitatile diferitilor contributori implicati in proiect si urmareste progresul acestora. Se asigura ca sunt respectate criteriile de calitate si performanta.
o Supervizeaza si anima interactiunile intre contributori.
o Pentru proiectele tehnice gestioneaza relatia cu furnizorii externi de solutie.
o Comunica, informeaza, raporteaza privind evolutia proiectului (realizarea fazelor cheie).
o Defineste conditiile punerii in exploatare curenta (ex: definire/ modificare procese, formare, comunicare, etc).
o Asigura un circuit informational adecvat, escaladand la timp riscurile si problemele asociate proiectului .

 Gestiunea portofoliului de proiecte
o Poate gestiona mai multe proiecte simultan.
o Asigura o informare adecvata si regulata destinata conducerii si echipei de proiect , privind starea curenta si evolutia proiectelor.
o Asigura mentinerea unei bune colaborari cu departamentele implicate, filialele BRD si cu partenerii externi.
o Gestioneaza un proiect transversal intern (proiect de infrastructura, introducerea/evolutia unui nou serviciu) sau gestioneaza actiunile tehnice intr-un proiect in care departamentul sau este parte participanta.

 Urmarirea scopului/obiectivelor/calitatii/costurilor/termenelor
o Isi stabileste mijloacele de control necesare pentru a identifica intarzierile fata de termenele stabilite, depasirea bugetului, abateri de la obiectivele stabilite.
o Garanteaza respectarea caietului de sarcini din perspectiva tehnica.


CERINTE

Cunostinte:
 Studii superioare de profil;
 Cunostinte privind metodologii de proiect; este recomandabila certificarea in conducerea proiectelor;
 Buna cunoastere a proceselor de: gestiune financiara, gestiune resurse, gestiune riscuri si change management specifice proiectelor ;
 Cunoasterea produselor software de Project Management (MS Project, EPM);

Experienta:
 Minim cinci ani de experienta de lucru in proiecte;
 Experienta in coordonarea unor echipe cu mai mult de 10 persoane;


Profilul candidatului:
 Lider de echipa, abilitati privind capacitatea de analiza si sinteza,
 Dinamism, initiativa .
 Simt de raspundere ridicat, obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ bancar .
 Deprinderi excelente de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.