Sef Compartiment Magazin Dorobanti

ROMTELECOM

14-05-2013 | EXPIRA LA 13-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonează activitaţile si echipa din cadrul magazinului pentru a realiza obiectivele predefinite de vânzări şi profit.
Monitorizează atingerea obiectivelor faţă de cele previzionate.
Observă deviaţiile şi ia măsuri de corecţie.
Motivează angajaţii pentru atingerea setului de obiective.
Se ocupa de recrutarea, motivarea si training-ul angajatilor din echipa
Promovează şi vinde serviciile şi produsele Romtelecom, prin coordonarea echipei si prin participarea efectiva la procesul de vanzare
Colecteaza feedbackul echipei in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, cu scopul de a propune si implementa actiuni menite sa creasca satisfactia clientilor si sa asigure o evolutie crescanda a vanzarilor.
Este responsabil pentru organizarea operaţiunilor din cadrul depozitului magazinului pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor.
Analizează şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi dacă este necesar le transmite mai departe, pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor.
Menţine standardele şi imaginea companiei prin livrarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională în relaţiile cu clienţii.
Coordoneaza activitatea de primire, facturare şi înregistrare plăţi în numerar şi card conform procedurilor companiei, contribuind astfel la gestionarea fluxului de numerar.
Coordoneaza activitatea de suport a proceselor de vânzare, pentru maximizarea vânzărilor companiei precum şi pentru asigurarea satisfacţiei clienţilor şi buna funcţionare a magazinului (activităţi de back office, mercantizare, gestiune marfă, etc).


CERINTE

Studii:

Studiile superioare (în domeniu Comercial/Relatii cu Publicul reprezintă un avantaj).



Experienţa profesionala:

Cel putin 1 an experienţă ca manager al unei echipe.
Cel putin 2 ani experienţă în vânzări retail, in telecom.



Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Cunostinţe despre piaţa şi domeniul telecomunicaţiilor.
Engleza - avansat
Abilitati de leadership si experienţă în formarea, dezvoltarea şi valorificarea potenţialului unei echipe.
Orientare spre client
Abilităţi de organizare, comunicare, vânzări şi negociere.
Orientare spre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Postul este pe perioadă determinată.

Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau si doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.



Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...