Sef Compartiment-Departament GBM Call Center & Outbound SOHO(SC-GBM)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil de desfasurarea in parametri optimi a activitatatii Back Office Call Center şi acţionează pentru a asigura îndeplinirea indicatorilor propuşi.
• Este responsabil de analiza şi solutionarea situaţiilor speciale semnalate de către clienti.
• Asigura consultanţă, coaching si suport operatorilor din echipa, in vederea eficientizarii activitatii si a atingerii indicatorilor de performanta agreati
• Este responsabil de transmiterea, explicarea si asimilarea in timp util a tuturor informatiilor cu caracter de noutate cu privire la produsele, serviciile, procedurile si instructiunile specifice
• Se asigură că procedurile şi instrucţiunile de lucru sunt respectate de către personalul din Back Office.
• Efectuează periodic sesiuni de instruire şi observare directă a activităţii, pe baza cărora oferă feedback, consiliere şi recomandări contribuind la dezvoltarea abilităţilor şi performanţelor personalului din Back Office
• Furnizează feedback superiorului direct pentru îmbunătăţirea performanţelor, proceselor sau instrucţiunilor de lucru în vederea asigurării calităţii serviciilor furnizate şi a îndeplinirii indicatorilor propuşi.


CERINTE

• Studii superioare finalizate.
• Experienţă relevantă de minim 2 ani în sfera relaţiilor cu clienţii.
• Abilităţi de coordonare, organizare şi comunicare (experienţă în management e considerată un avantaj).
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Atitudine proactivă.
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
• Capacitate de adaptare la nou.
• Foarte bune competenţe în utilizarea pachetului Microsoft Office şi a altor aplicaţii specifice.
• Limba engleză nivel avansat.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...