Sef Compartiment Colectare Debite- Rezidential-Departament Colectare şi Suport Facturare

ROMTELECOM

06-03-2012 | EXPIRA LA 05-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Se asigură că atât clienţii existenţi cât şi cei potenţiali ai Romtelecom vor beneficia de cel mai înalt nivel de profesionalism în ceea ce priveşte serviciile de recuperarea a sumelor restante datorate de clienţi, conform termenelor şi procedurilor departamentale.
Responsabilităţile importante:
• Propune soluţii pentru îmbunătăţirea activităţii de colectare pe baza analizelor efectuate.
• Coordonează activitatea compartimentului şi se asigură de îndeplinirea obiectivelor şi respectării stadardelor de calitate.
• Este responsabil de evaluarea oamenilor din subordine, recomandând calificative (trimestriale şi bianuale).
• Întocmeşte rapoarte periodice cu privire la activitatea echipei şi a rezultatelor acesteia.
• Este responsabil pentru corectarea variaţiilor negative, propunând soluţii de îmbunătăţire şi prevenire a acestor situaţii.
• Se asigură că la nivelul echipei există o comunicare adecvată cu toţi clienţii (interni, externi).


CERINTE

• Studii superioare, de preferinţă economice.
• Cel puţin 2 ani experienţă într-o poziţie similară.
• Cunoştiinţe/experienţă collection - reprezintă un avantaj.
• Cunoştinţe MS Office (în special Excel) - nivel avansat.
• Cunoştinţe de limba engleză – nivel avansat.
• Excelente abilităţi de coordonare şi prioritizare a taskurilor/proiectelor.
• Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare.
• Atenţie la detalii, gândire analitică şi capacitate de sinteză.
• Bune abilităţi de negociere.
• Orientare către rezultat şi client.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...