Sef compartiment administrativ

SC ADESGO SA

20-08-2009 | EXPIRA LA 26-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-coordonare personal din compartiment ( secretariat-protocol, bufet, arhiva societatii, echipe de intretinere);
- incheiere contracte cu diverse firme prestatoare de servicii, cu aprobarea conducerii ( urmareste executarea acestora, sesizeaza la timp eventualele anomalii ce pot aparea, urmareste achitarea la termen a obligatiilor financiare ce decurg din executarea contractelor, propune rezilierea lor daca este cazul, precum si incheierea altora, in baza a noi oferte - exemplu: servicii telefonie fixa, mobila, tv, deratizare-dezinsectie, deseuri menajere, service centrala telefonica, service copiatoare si fax)
-responsabil cu incheierea contractelor de asigurare a patrimoniului societatii, de raspundere civila, pierderea profitului, conform acordului conducerii; urmareste derularea si actualizarea acestor contracte;
-incheie contracte cu societati autorizate privind valorificarea materialelor recuperabile si urmareste derularea acestora;
-urmareste starea tehnica a cladirii; executa cu salariati proprii lucrari de reparatii, daca se impune;
-responsabil cu aprovizionarea matarialelor necesare la nivel de societate pentru desfasurarea diverselor activitati ( birotica-papetarie, mat. de intretinere-curatenie, mat. de constructii, diverse)
-urmareste, centralizeaza si prezinta conducerii situatia costurilor telefoniei mobile pe societate;
-participa si urmareste lucrarile de investitii ce se executa pe partea de constructii cu salariatii societatii (zidari);
-instruieste cf. legii salariatii din subordine pe line de SSM si SU;
-responsabil cu eliberarea adeverintelor privind sporuri diverse pentru personalul pensionat/fostii salariati;
-executa si alte sarcini de serviciu trasate de conducere ;


CERINTE

- studii medii / superioare ;
- minim 5 ani experienta pe post cel putin similar;
- cunostinte temeinice privind activitatea administrativa, legislativa privind patrimoniul societatii, cunostinte in domeniul contructiilor si managementului ;
-capacitate de organizare si coordonare a activitatii;
-foarte bune abilitati de comunicare, interrelationare cu toate compartimentele societatii; spirit intreprinzator, fermitate, rezistenta fizica si nervoasa, receptiv la nou;
- carnet conducere categ. B - obligatoriu;
- cunostinte bune de operare calculator - obligatoriu;
- lb. engleza - cel putin nivel mediu - verbal si scris - cerinta obligatorie;
-domiciliul obligatoriu in Bucuresti ;


BENEFICII OFERITE

in functie de cunostinte si experienta, discutabil la momentul interviului;
tichete de masa .

Va rugam sa transmiteti cv-ul insotit de scrisoarea de intentie la Compartimentul Resurse Umane pe adresa de e-mail hr@adesgo.ro ; vor fi invitate la interviu persoanele ce corespund descrierii postului.


DESCRIEREA FIRMEI

www.adesgo.ro