Security Manager-Securizarea Produselor

Sc Domo Retail SA

09-10-2007 | EXPIRA LA 08-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa creeze si sa implementeze procedurile de securitate pentru produsele din magazin;
- Sa gestioneze, sa comande de la furnizori, si sa trimita la magazine toate materialele consumabile pentru echipamentele de securitate;
- Sa asigure dotarea magazinelor cu materiale de siguranta in colaborare cu directorii zonali;
- Sa instruiasca oamenii din magazine;
- Sa tina legatura cu compania de securitate;
- Sa depoziteze materialele video existente;
- Sa fie persoana de legatura intre departamentul juridic si magazine referitor la problemele de securitate( incheierea contractelor, autorizatii, obligatiuni).


CERINTE

- Studii superioare absolvite;
- Experienta minim 2 ani in domeniul vanzarilor;
- Experienta intr-o pozitie similara;
- Cunoasterea limbii engleze;
- Disponibilitate de a calatori;
- Cunostinte operare PC( Microsoft Office);
- Abilitati manageriale si de comunicare excelente;
- Atentie si viteza de reactie, perspicacitate, constiinciozitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.

In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.

In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata – respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.

Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.

Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.

E simplu: Domo. Pentru acasa.