Secretariat - Relatii cu publicul

DIMA CONSULTING GROUP

15-02-2010 | EXPIRA LA 21-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- relatii cu clientii - preluarea solicitarilor telefonice, email sau fax si distribuirea catre departamentele vizate,
- redactare documente,
- informarea potentialilor clienti cu privire la serviciile oferite de firma,
- alte activitati de "marketing / promovare", respectiv secretariat / administrativ s.a.
- implicare in realizarea diferitelor materiale promotionale.

Oferim un job dinamic si cu posibilitati de dezvoltare;


CERINTE

- minim 1 an experienta pe o pozitie similara - relatii cu clientii,
- foarte bune cunostinte de limba engleza
- bune cunostinte de operare PC - pachetul Office nivel superior, cunostinte corel draw
- foarte bune abilitati de comunicare,
- cautam o persoana proactiva, entuziasta.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promtitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.