Secretariat -Receptie -Customer Service

Elements4Future srl

08-01-2015 | EXPIRA LA 10-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Receptionarea, redirectionarea si evidenta apelurilor telefonice;
Organizarea si evidenta clara a fluxului de documente;
Redactarea si editarea de rapoarte, adrese si alte documente de secretariat;
Alcatuirea si administrarea diverselor evidente si baze de date;
Primirea, distribuirea si organizarea corespondentei, posta, PrioriPost, e-mail, faxuri;
Interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, primirea si indrumarea vizitatorilor in companie, lamurirea aspectelor cu privire la solicitarile acestora;
Stabileste/coreleaza necesarul de materiale consumabile, produse de protocol.


CERINTE

Tinuta ingrijita si formala, prezenta agreabila.
Abilitati de comunicare scrisa si orala.
Persoana usor adaptabila, dinamica, sociabila.
Cunostinte foarte bune de operare PC si echipamente de birou.
Limba engleza nivel avansat.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de dezvoltare intr-un domeniu profesional, intr-o companie si intr-o piata dinamica si in continua dezvoltare.