Job expirat
- Preluarea ¿i gestionarea apelurilor telefonice
- Efectuarea activitatilor de protocol pentru partenerii companiei (clienti, furnizori, etc)
- Primirea si gestionarea corespondentei companiei
- Transmiterea si gestionarea documentelor primite/ transmise prin fax
- Preluarea si gestionarea mesajelor in interiorul companiei
- Asigurarea integritatii si pastrarea confidentialitatii documentelor pe care le gestioneaza
Experienta in secretariat - receptie constituie avantaj
Minim studii medii, studiile superioare constituie avantaj.
Cunostinte operare PC (MS Office)
Cunostinte limba engleza/ franceza
Prezenta agreabila , aspect profesional.
Abilitati de comunicare si relationare.
Persoana dinamica, atenta la detalii.
Atitudine pozitiva, cu abilitati de comunicare si lucru in echipa.
- salariu atractiv conform cu cerin¿ele postului;
- tichete de mas¿;
- abonament medical la o clinic¿ privat¿;
- integrarea intr-o echip¿ tân¿r¿ ¿i competitiv¿;
- expunerea la un mediu interna¿ional de lucru.
Avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectie si recrutare, gestiune de personal temporar sau permanent, calcul salarial si testare.
Adecco in Romania este la momentul actual lider de piata, cu birouri deschise in 9 orase, si reusind in 2005, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 2.500 de noi locuri de munca.