secretariat - contabilitate primara

SC TIRAVIS SRL

28-05-2015 | EXPIRA LA 27-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
- Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul SAGA a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
- Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde cazul.
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
- Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si clienti so urmarirea efectuarii platilor si incasarilor la scadenta.
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
- Respecta prevederile legale in domeniu;
- Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
Urmărirea termenelor de încasare clienţi;
Monitorizarea platilor clienţilor;
Ţine legătura cu băncile, clienţii şi furnizorii interni/externi.
arhiveaza documente contabile
-activitati de secretariat


CERINTE

prezenta agreabila,meticuloasa,ordonata,loiala,calculata, stapanire de sine, diplomata,loiala,corecta,atenta,bun simt,diponibilitate la program prelungit(uneori),putere de munca,stare buna de sanatate.
experienta in comert
experienta in contabilitate min.3 ani
cunostinte avansate de operare calculator, corespondenta internet.
cunostinte avansate de operare in programul de contabilitate SAGA
cunoasterea foarte buna a lb.engleze vorbit si scris.
disponibilitate la deplasari externe


BENEFICII OFERITE

contract de munca
salariu +bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in anul 2003,
Importa si distributie produse electrocasnice Taurus si aparatura profesionala beauty Winsor by Taurus (Spania)