Secretariat

Tehno Electro Medical Company

28-08-2012 | EXPIRA LA 23-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera informatii generale despre companie prin telefon, primeste clientii sau vizitatorii si se ocupa de activitatea de protocol din companie;
Primeste, triaza si transmite corespondenta aferenta fiecarui departament;
Transmite informatii/documente (email, telefon, fax, posta) clientilor sau altor colaboratori;
Stabileste intalniri pe baza cerintelor primite de la manageri si aloca spatiu pentru acestea in salile de sedinta;
Se ocupa de rezervari si alte aranjamente de calatorie pentru manageri;
Intocmeste si se ocupa de actualizarea registrelor de evidenta a documentelor si informatiilor interne din companie;
Centralizeaza necesarul si se ocupa de achizitiile produselor de birotica si materialelor auxiliare necesare desfasurarii activitatii.


CERINTE

cunostinte operare calculator
cunoasterea limbii engleze
varsta minima 18 ani-varsta maxima 32


BENEFICII OFERITE

Se discuta la interviul final.


DESCRIEREA FIRMEI

aparatura medicala - catedere, branule, termometre, tensiometre, ekg, ecografe, endoscop, colonoscop, servicii de reparatii MRF, CT