Job expirat
Activitati de secretariat, activitati administrative, asigurarea traducerii documentelor si corespondentei, lucrul cu aplicatii soft interne. Traducerea conversatiilor personalului de management roman cu cel ceh din romana in ceha si invers.
a. Cunostinte/ studii necesare: Studii superioare, conversatie si scris foarte corecta in limba romana, ceha si slovaca.
b. Experienta solicitata: experienta de minim 2 ani intr-un post similar
c. Aptitudini specifice:
??? capacitate foarte buna de comunicare si relationare
??? capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
??? capacitatea de a se concentra asupra sarcinilor ce survin simultan
??? capacitate de a respecta termene limita
??? atentie distributiva, generala si la detalii
??? abilitatea de a prioritiza sarcinile primite
??? placere si abilitate de a invata lucruri noi
??? responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
??? personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
??? limba romana, ceha si slovaca scris si vorbit corect;
??? cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
tichete de masa + card sanatate + posibilitatea de avansare spre office manager
firma activeaza in zona echipamentelor electronice de transmisie date