Job expirat
Activitatile specifice postului propus sunt:
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- executarea lucrarilor cum sunt: arhivarea dosarelor sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
- furnizarea de informatii clientilor in legatura cu programul organizatiei;
- asigurarea de protocol;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea,
- asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
- asigurarea relatia cu banca;
- asigurarea relatiei cu camera de munca;
- asigurarea evidentei consumabilelor si a stocurilor de rezerva;
- tehnoredactare de documente
Cerintele specifice postului propus includ:
Entuziasm, calitati de comunicare si de rezolvare rapida a problemelor
Utilizare PC nivel avansat
Cunostinte bune de limba engleza si / sau franceza
Experienta pe un post similar
Beneficiile asociate postului propus sunt reprezentate de un salariu motivant, un mediu de lucru conviviale si sprijin in dezvoltarea personala
Societate Civila de Avocatura