Secretara- Sediul Central

LIBRA BANK SA

03-10-2010 | EXPIRA LA 09-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura servicii de secretariat pentru Top Managementul Bancii (ex.: traduce corespondenta; pregateste raspunsuri oficiale; preia si trimite documente oficiale)
- Asigura servicii de receptie in Centrala Bancii;
- Stabileste legaturi telefonice; preia si transmite mesaje
- Raspunde de intampinarea invitatilor in zona de receptie;
- Raspunde de pastrarea, alocarea si controlul cheilor si documentelor aferente masinilor din parcul auto al Bancii;
- Preia si trimite corespondenta in banca


CERINTE

- Absolvent studii superioare;
- Orientare catre client;
- Cunosterea limbii engleze (vorbit si scris foarte bine);
- Cunostinte operare PC (Word si Excel);
- Experienta intr-un post similar minim un an;


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate
- Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator

Aplicatiile vor fi tratate confidential.
Numai candidatii care intrunesc conditiile de selectie vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.