Secretara-Sediul Central

LIBRA INTERNET BANK SA

29-07-2014 | EXPIRA LA 28-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura servicii de secretariat pentru Top Managementul Bancii (ex.: traduce corespondenta, pregateste raspunsuri oficiale, preia si trimite documente oficiale);
- Asigura servicii de receptie in Centrala Bancii;
- Stabileste legaturi telefonice; preia si transmite mesaje;
- Raspunde de intampinarea invitatilor in zona de receptie;
- Raspunde de pastrarea, alocarea si controlul cheilor si documentelor aferente masinilor din parcul auto al Bancii;
- Preia si trimite corespondenta in banca.


CERINTE

- Absolvent studii superioare;
- Orientare catre client;
- Cunosterea limbii engleze (vorbit si scris foarte bine);
- Cunostinte operare PC (Word si Excel);
- Experienta intr-un post similar minim un an.


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.


DESCRIEREA FIRMEI

Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar?

In Libra Internet Bank iţi oferim un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii.
Suntem o echipă tânără şi dinamică. Vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.


Te asteptam alaturi de echipa noastra!