Job expirat
- PE LANGA ACTIVITATEA CLASICA DE SECRETARIAT (PRELUARE APELURI, CORESPONDENTA FIRMA, GESTIUNE DOCUMENTE ETC), VA EXISTA O SERIE DE ALTE ATRIBUTII PE CARE VA TREBUI SA LE INDEPLINEASCA:
- LEGATURA CU MERCHANDISERII,
- PLANIFICAREA DE ACTIVITATI,
- REZOLVAREA PROBLEMELOR CE APAR PE PARCURS
- STUDII MEDII;
- EXPERIENTA MINIMA INTR-O FUNCTIE SIMILARA;
- CUNOSTINTE DE UTILIZARE PC (WORD, EXCEL, UTILIZAREA UNUI PROGRAM DE GESTIUNE);
- DISPONIBILITATE PENTRU EFECTUARE ORE SUPLIMENTARE;
- CAPACITATE DE INTEGRARE IN ECHIPA (EXISTA UN COLECTIV DE 5 PERSOANE CARE LUCREAZA IN ACEASTA FORMULA DE 15 ANI).
- SALARIU 200 EURO (SE VA RENEGOCIA DUPA 3 LUNI).
PROGRAM DE LUCRU:
- 9 ORE PE ZI DE LUNI PANA VINERI, 5 ORE SAMBATA.
- CE SE LUCREAZA PESTE ACEST PROGRAM SE PLATESTE SEPARAT.
MY WAY CONSULTING, agentie acreditata de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, are ca obiect de activitate recrutarea si plasarea de personal pentru piata interna a fortei de munca.
In cazul de fata, selectam candidati pentru colaboratorul nostru, SC TOTAL OFFICE TRADING SRL, firma care isi desfasoara activitatea in domeniul distributiei de produse de papetarie, instrumente de scris si bagaje pentru copii.