Job expirat
- Organizarea documentelor in cadrul companiei (inregistrarea si indosarierea oricarui document ce intra sau iese din companie);
- Preluare apelurilor telefonice si dirijarea acestora catre persoanele vizate;
- Transmiterea de faxuri si e-mail-uri;
- Organizarea ofertelor primite de la diversi furnizori;
- Completarea condicii de prezenta;
- Depunerea de documente la diverse foruri;
- Redactare documente si Procese Verbale;
- Gestioneaza stocul de papetarie pentru intreaga companie.
- Operare computer: Microsoft Office si Outlook Express;
- Limbi straine: minim limba Engleza;
- Studii superioare;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitati de organizare si planificare a activitatilor;
- Puctualitate si seriozitate;
- Va rugam sa ne puneti la dispozitie CV insotit de o fotografie recenta.
Program de lucru: L-V 09-17
Salariu: in functie de atributii
Companie ce activeaza in domeniul constructiilor incepand cu anul 2005.
Detalii despre activitatile companiei in Romania, pe web site-ul nostru la www.softconstruct.ro.
Echipa actuala numara 15 angajati si se dezvolta continuu.