Secretara / Receptionera

TORNADO Sistems

25-02-2007 | EXPIRA LA 03-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- elaborarea, redactarea si traducerea documentelor cerute de management
- distribuirea corespondentei
- mentinerea evidentei documentelor interne
- activitati de protocol
- directionarea clientilor catre departamentele din cadrul companiei
- realizarea unei evidente a vizitatorilor


CERINTE

- cunostinte solide operare PC (Excel, Word, Outlook);
- cunostinte avansate de limba engleza;
- spirit organizatoric;
- abilitati de comunicare;
- punctualitate;
- de preferat, domiciliul in sectorul 1 sau comuna Chitila.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pietei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.