Secretara / Receptionera

Domo Retail SA

06-09-2008 | EXPIRA LA 12-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza activitatile de birou si problemele administrative;
- Preia si redirectioneaza apelurile telefonice;
- Tehnoredacteaza documentele si rapoartele specifice;
- Stabileste si organizeaza intalniri, sedinte pentru top managementul companiei;
- Copiaza si arhiveaza documente.


CERINTE

- Studii superioare;
- Excelente abilitati de comunicare si relationare;
- Comportament profesional, dinamism si responsabilitate;
- Foarte buna capacitate de adaptare;
- Flexibilitate in programul de lucru;
- Cunostinte operare PC (MS Office);
- Cunostinte de limba engleza;
- Experienta intr-un post similar constituie un avantaj!


DESCRIEREA FIRMEI

Vrei sa faci parte din echipa Domo?

Suntem o companie cu potential dovedit, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.

In filozofie, DOMO inseamna ca avem un set de valori pe care nu le-am incalcat niciodata - respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea.

Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de angajatori, iar angajatii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor si sa ne prefere pentru oportunitatile reale de cariera, pentru mediul tanar si dinamic in care isi pot desfasura activitatea.

Nu ezita si aplica acum!
Oportunitatile cresc odata cu oamenii!