SECRETARA-RECEPTIE

ADVICE Human Resources

17-01-2005 | EXPIRA LA 02-03-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala in domeniul Real Estate. Activeaza in peste 40 de tari, avand aproximativ 6000 angajati la nivel mondial.

Intrucat clientul nostru pune foarte mare accent pe imaginea companiei, acest post este esential. Secretara va contribui la pastrarea partenerilor de afaceri si la castigarea de noi parteneri, precum si la o imagine solida a firmei. Va trebui sa aiba o tinuta profesionala, asigurand un randament ridicat al activitatii companiei.

Responsabilitati
Se implica in organizarea activitatilor zilnice ale personalului companiei;
Receptionarea, redirectionarea si evidenta apelurilor telefonice;
Organizarea si evidenta clara a fluxului de documente;
Redactarea si editarea de rapoarte, adrese si alte documente de secretariat;
Alcatuirea si administrarea diverselor evidente si baze de date;
Primirea, distribuirea si organizarea corespondentei, posta, PrioriPost, e-mail, faxuri;
Interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, primirea si indrumarea vizitatorilor in companie, lamurirea aspectelor cu privire la solicitarile acestora;
Stabileste/coreleaza necesarul de materiale consumabile, produse de protocol;
Orice alte activitati care duc la atingerea obiectivelor firmei;

Cerinte:
Tinuta ingrijita si formala, prezenta agreabila.
Abilitati de comunicare scrisa si orala: usurinta, claritate, coerenta, expresivitate.
Flexibilitate in gandire, capacitate de ascultare activa.
Persoana usor adaptabila, dinamica, sociabila.
Cunostinte operare PC si echipamente de birou.
Limba engleza nivel avansat.