Job expirat
Activitati generale de secretariat, post de birou, cu deplasari ocazionale, in Bucuresti.
Responsabilitati si sarcini:
- Urmarire comenzi, verificare rapoarte, facturare, urmarire livrari;
- Urmarirea proceselor interne in derulare, a relatiilor cu clientii, programari plati, emitere chitante fiscale, urmarire frecventa comenzi, gestionare reclamatii, promovare produse noi, evidenta primara contabila;
- Ofertare fax/e-mail, stabilire intalniri cu potentiali clienti pentru departamentul de vanzari, baze de date de clienti potentiali;
- Emitere OP, BO, CEC, proforme;
- Introducere la zi in softul de contabilitate a facturilor de marfa (dupa instruire); relatia directa cu departamentul contabil
- Inregistrare corecta a miscarilor din casa de bani (avansuri, deconturi pe dispozitii de plata/incasare);
- Raportari saptamanale si lunare din softul de contabilitate sau Excel;
- Activitate protocol, gestionare bugete interne;
- Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.
- PC-Word, Excel, Powerpoint, Outlook - rapiditate si acuratete
Cunostinte de:
- Engleza/Rusa/Germana/Franceza,
minim 2, nivel mediu vorbit,
- urmarire documentatie si corespondenta
- Experienta intr-un loc de munca similar (de preferat);
- Satisfactie oferita de munca de birou;
- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegii;
- Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp-atentie distributiva, atentie la detalii;
- Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung;
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt;
- Necesitatea pastrarii confidentialitatii informatiilor interne si externe.
- Studii in desfasurare, preferabil superioare.
- Perioada de proba/acomodare necesara.
- Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bune;
- Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus;
- Bonusuri in functie de eficienta si efortul depus;
- Salariu renegociat dupa prima luna de lucru, pe masura capacitatii reale de integrare in structura firmei;
- Beneficii pe masura eficientei in timpul programului, suplimentar, motivare pe baza initiativei personale, a implicarii si a rezultatelor echipei, lucru in mediu tanar.
Simartis Telecom este o firma tinara, independenta si dinamica cu 15 angajati, producatoare de sisteme informatice, produse si servicii, outsourcing si software development in telecomunicatii, health & ID in domeniu public si privat.