Secretara / Office Assistant - General Management

SC Card Systems Consulting SRL

28-05-2006 | EXPIRA LA 03-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati generale de secretariat, post de birou, cu deplasari ocazionale, in Bucuresti.
Responsabilitati si sarcini:
-Urmarire comenzi, verificare rapoarte, facturare, urmarire livrari;
-Urmarirea proceselor interne in derulare, a relatiilor cu clientii, programari plati, emitere chitante fiscale, urmarire frecventa comenzi, gestionare reclamatii, promovare produse noi, evidenta primara contabila;
-Ofertare fax/e-mail, stabilire intalniri cu potentiali clienti pt.dept.vanzari, baze de date de clienti potentiali;
-Emitere OP, BO, CEC, proforme;
-Introducere la zi in softul de contabilitate a facturilor de marfa (dupa instruire); relatia directa cu departamentul contabil
-Inregistrare corecta a miscarilor din casa de bani (avansuri, deconturi pe dispozitii de plata/incasare);
-Raportari saptamanale si lunare din softul de contabilitate sau Excel;
-Activitate protocol, gestionare bugete interne;
-Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.


CERINTE

PC-Word, Excel, Powerpoint, Outlook - rapiditate si acuratete
Cunostinte de Engleza/Rusa/Germana/Franceza, minim 2, nivel mediu vorbit, urmarire documentatie si corespondenta
Experienta intr-un loc de munca similar (de preferat)
Satisfactie oferita de munca de birou
Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale
Capacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegii
Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp-atentie distributiva, atentie la detalii
Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung
Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate
Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt
Necesitatea pastrarii confidentialitatii informatiilor interne si externe.
Studii in desfasurare, preferabil superioare.
Perioada de proba/acomodare necesara.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bune
Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus
Bonusuri in functie de eficienta si efortul depus
Salariu renegociat dupa prima luna de lucru, pe masura capacitatii reale de integrare in structura firmei
Beneficii pe masura eficientei in timpul programului, suplimentar, motivare pe baza initiativei personale, a implicarii si a rezultatelor echipei, lucru in mediu tinar


DESCRIEREA FIRMEI

Card Systems Consulting este desemnat din Iulie 2002 de catre ORGA Kartensysteme GmbH, Paderborn, Germania ca fiind reprezentantul ORGA in Romania.

ORGA Kartensysteme GmbH, Paderborn, Germania este unul din primii furnizori de SIM ¿ SMART card-uri din lume, card-uri bancare, si sisteme de personalizare a acestora, precum si de systeme, masini de Prepaid Billing, O.T.A. si platforme VAS.

Obiectul de activitate al CSC il constituie in principal activitatea de dezvoltare si executie de soft dedicat pentru SMART card, implementare solutii complexe tip server, expertiza tehnica, instalare si service echipamente hardware dedicate in domeniul telecomunicatiilor identificarii si al securitatii.