Secretara limba spaniola - part time

HUMANGEST GROUP

06-11-2014 | EXPIRA LA 06-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului presupune corespondenta transmisa partenerilor de afaceri comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii .
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate,
- indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati,
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice,
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizarea bazei de date documente,
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management,
- elaborarea si prezentarea in Power Point a produselor companiei.


CERINTE

- cunostinte de limba engleza si spaniola avansat,
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare,
- capacitate de organizare a timpului,
- multitasching si capacitate de a respecta termene limita,
- atentie catre detalii,
- cunostinte operare PC ( MC Office).


BENEFICII OFERITE

Sunteti dispusa sa lucrati part time ?


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.