Job expirat
Una dintre cele mai mari companii de constructii din Romania angajeaza secretara in Bucuresti.
Responsabilitati:
- Planificarea si organizarea activitatii de birou;
- Analize si raportari;
- Interactiune cu clienti si furnizori din Romania si din strainatate;
- Preluare si directionare apeluri telefonice;
- Primire, directionare si gestionare corespondenta (posta, fax, e-mail);
- Programarea si pregatirea intalnirilor;
- Activitati de protocol;
- Alte atributii specifice departamentului secretariat.
- Excelente cunostinte de limba germana - inteles, scris, vorbit;
- Cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj;
- Excelente cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook Express);
- Aptitudini de comunicare;
- Seriozitate, punctualitate, corectitudine;
- Tinuta profesionala, prezenta agreabila;
- Experienta in domeniu reprezinta avantaj.
Se ofera oportunitatea de a lucra intr-un mediu in crestere accelerata pe piata din Romania si implicarea in proiecte de foarte mare anvergura (ex. proiectul imobiliar Baneasa).
Pachetul salarial este deosebit de avantajos inca de la inceput, pe langa aceasta existand si posibilitati de crestere dupa o perioada petrecuta in companie.
Catalyst Solutions