SECRETARA HR

Best Impex International SRL

29-07-2006 | EXPIRA LA 04-08-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea activitatilor de birou - secretariat si asistenta manageriala.
Raspunde la solicitarile telefonice.
Redactare de adrese, scrisori, e-mail.
Realizare de situatii, sinteze.
Gestoneaza intalnirile managerilor.
Legatura cu personalul delegat si gestionarea dosarelor acestora.
Gestionarea si reactualizarea bazelor de date.


CERINTE

Studii superioare, experienta intr-un post similar,certificat Inspector personal - constituie un avantaj.
Persoana foarte organizata, dinamica, cu spirit de initiativa .
Cunostinte bune Internet, MS - Office, Excel.
Rezistenta la stres.
Limba engleza - avansat.
Postul nu este valabil pentru studenti.
Locuinta stabila in Bucuresti.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivat. Premieri in functie de performante.


DESCRIEREA FIRMEI

Plasare si recrutare forte de munca in tara si in strainatate, leasing personal in tara.