Job expirat
Companie de distributie aparatura medicala si produse farmaceutice.
Activitate secretariat:
- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, corespondentei (fax, e-mail etc.);
- activitati de protocol si organizare birou;
- gestionarea documentelor si distribuirea lor catre colegii din alte departamente;
- furnizarea rechizitelor.
si
Contabilitate primara:
introducere in program SAGA (facturi, chitante, deconturi, extrase de cont);
registru de casa;
evidenta incasarilor si platilor, intocmire op-uri;
intocmire rapoarte, documente solicitate de conducerea societatii.
Cerinte:
- studii superioare (preferabil profil economic)
- experienta minima, dar relevanta, in contabilitate
- cunoasterea limbii engleze, cel putin nivel mediu
- prezenta decenta
- proactiva
Oferta:
- mediu placut de lucru
- oportunitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare in care aveti sansa de a va construi o cariera
- partea financiara se discuta in cadrul interviului
Va rugam nu aplicati in cazul in care nu indepliniti integral conditiile de mai sus.
Companie de distributie aparatura medicala si produse farmaceutice.