SECRETARA – companie multinationala

ABC Human Capital

04-05-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea responsabilitatilor postului
• Raspunde de rezolvarea prompta a solicitarilor ce intra in atributiile postului;
• Raspunde de transmiterea la timp, intr-o forma corecta si completa, a informatiilor conform atributiilor ce-i revin;
• Comunica si colaboreaza departamental si interdepartamental pentru rezolvarea problemelor;
• Este proactiva, deschisa la schimbare si face sugestii pentru imbunatatirea activitatii;
• Urmareste in permanenta daca mesajele/corespondenta au fost receptionate/transmise si au ajuns la destinatie;
• Raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia / transmite mesajele celor interesati;
• Respecta procedurile de lucru generale specifice societatii (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);
• Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare);
• Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema ;
• Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
• Mentine evident primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (primite, trimise);
• Mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei;
• Completeaza borderourile pentru servicii postale (daca este cazul), plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;
• Copiaza/redacteaza/ tehnoredacteaza diferite materiale;
• Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri;
• Traduce diverse texte/contracte din/in limba engleza/romana.


CERINTE

• Studii superioare;
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Experienta pe un post similar – minim 1 an.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist.
Posibilitati reale de dezvoltare si avansare in cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/