Secretara (Cabinet avocatura - Bucuresti)

Adecco Romania

14-09-2008 | EXPIRA LA 20-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Redactarea de documente cu/fara caracter juridic, financiar sau comercial;
- Evidenta corespondentei, indosarierea documentelor;
- Efectuarea deconturilor si a activitatilor cu caracter administrativ;
- Administrarea necesarului de materiale de birotica;
- Intampinarea clientilor si preluarea apelurilor telefonice;
- Organizarea de deplasari in tara si strainatate, inclusiv rezervari.


CERINTE

- Studii superioare;
- Min. 1 an experienta pe o pozitie similara;
- Limba engleza - nivel avansat; cunoasterea limbii germane constituie avantaj;
- Cunostinte MS Office (Word, Excel, Acces, Power Point);
- Persoana tanara, comunicativa, dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.