Secretara (atributii de contabilitate primara )

Personal Services Group

04-07-2012 | EXPIRA LA 03-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea documentelor din department;
- Administrarea bazei de date a clientilor / furnizorilor;
- Intocmirea de rapoarte, documente, oferte;
- Mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii;
-Intocmirea documentelor primare de contabilitate: facturi, chitante, bonuri de consum, procese verbale, evidenta incasarilor si platilor, intocmire op-uri;
- Raportarea saptamanala/lunara despre indeplinirea obiectivelor;
- Sarcini administrative.


CERINTE

- Studii superioare;
- Limba engleza;
- Experienta pe un post similar;
- Operare PC : MS Office (Word – bine; Excel - lucrul cu functii si formule; Internet);
- Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabilitate;
- Capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu ce se dezvolta rapid.


DESCRIEREA FIRMEI

Personal Services Group este una dintre firmele cele mai importante în domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria. In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica care se datoreaza faptului ca intotdeauna punem pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri in ceea ce priveste calitatea serviciilor noastre, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.