04-07-2012 | EXPIRA LA 03-08-2012
Job expirat
- Gestionarea documentelor din department;
- Administrarea bazei de date a clientilor / furnizorilor;
- Intocmirea de rapoarte, documente, oferte;
- Mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii;
-Intocmirea documentelor primare de contabilitate: facturi, chitante, bonuri de consum, procese verbale, evidenta incasarilor si platilor, intocmire op-uri;
- Raportarea saptamanala/lunara despre indeplinirea obiectivelor;
- Sarcini administrative.
- Studii superioare;
- Limba engleza;
- Experienta pe un post similar;
- Operare PC : MS Office (Word – bine; Excel - lucrul cu functii si formule; Internet);
- Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabilitate;
- Capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu ce se dezvolta rapid.
Personal Services Group este una dintre firmele cele mai importante în domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria. In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica care se datoreaza faptului ca intotdeauna punem pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri in ceea ce priveste calitatea serviciilor noastre, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.