Secretara / Assistant Manager

HR Consultanta

19-12-2008 | EXPIRA LA 25-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
- Mentinerea relatiilor furnzior/client;
- Ofera suport in planificarea si organizarea agendei managerului companiei ;
- Planifica si organizeaza intalnirile si sedintele;
- Intocmeste rapoarte, pregateste prezentari;
- Primeste, inregistreaza si distribuie corespondenta.


CERINTE

- Studii superioare in curs sau finalizate;
- Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara;
- Rezistenta la stres si lucru sub presiune;
- Persoana dinamica, matura, inteligenta, ambitioasa;
- Abilitati excelente de comunicare, planificare, prioritizare;
- Limba engleza nivel mediu, atat conversational cat si scris;
- Cunostinte solide de PC (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Internet);
- Cunostintele de contabilitate primara constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Reale oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul grupului;
- Activarea intr-o echipa orientata catre eficienta si calitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Organizat pe divizii, RTC-ul s-a dezvoltat prioritar prin patrunderea in domenii de afaceri diverse. Suntem liderii pietei de papetarie, de carte, de transport si curierat rapid. In afara de distributie avem si activitati de productie si de retail. Am creat branduri nationale puternice, cum ar fi RTC, Diverta, TCE.