Secretara / Asistent Manager

Sc Glosec Systems Srl

12-06-2012 | EXPIRA LA 13-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Persona angajata pe acest post este responsabila de organizarea activitatii de secretariat a companiei prin urmatoarele activitati:

-activitati administrative si de secretariat
-primirea si inregistrarea corespondentei
-centralizarea, distribuirea si arhivarea documentelor
-mentinerea si optimizarea relatiei cu clientii si furnizorii


CERINTE

Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa:

- aiba experienta minim 1 an pe un post similar (office manager, secretara, asistent manager etc.);
- aiba cunostinte avansate operare pc (Microsoft Excel)
- aiba foarte bune aptitudini de comunicare, analiza si sinteza informatii si raportare;
- aiba bune aptitudini de planificare si organizare a activitatii;
- sa fie orientata catre rezolvarea problemelor aparute si indeplinirea sarcinilor trasate;
- cunostinte de contabilitate primara;
- engleza avansat


DESCRIEREA FIRMEI

Glosec este un furnizor global de elita de servicii de integrare ce livreaza securitate de la A la Z, siguranta, gestionarea traficului, inginerie electro-mecanica si solutii de comunicatii pentru o gama larga de clienti.
De la planificare ampla, prin punerea corecta in aplicare, la mentinerea non-stop, Glosec rezolva diversele si multiplele probleme intampinate pe parcursul ciclului de viata al proiectului.