Job expirat
- Activitati specifice de secretariat: telefoane, corespondenta, transmitere faxuri, e-mailuri, stabilire agenda de lucru,rezervari hotel, transport, relationarea cu departamentele companiei, precum si cu furnizori, clienti, autoritati, in functie de necesitati.
- Activitati de contabilitate primara.
- Studii superioare;
- Experienta minim 2 ani intr-un post similar;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Bune cunostinte limba engleza;
- Bune cunostinte in utilizarea aparaturii de birou (fax, copiator, telefon, scanner etc.);
- Cunostinte foarte bune PC - MS Office (Word, Excel, Power Point); Internet; Outlook Excpress;
- Excelente abilitati de comunicare si relationare;
- Abilitati organizatorice deosebite, determinare si rezistenta la stres.
- Pachet salarial atractiv, care va fi discutat pe parcursul procesului de recrutare.
Numai candidatii selectati vor fi contactati!
Clientul GBP Pro Consulting este o firma cu capital privat romanesc (aproximativ 300 angajati), avand ca obiect de activitate productia de preparate din carne.