Secretara/ Asistent Manager

Petrolvalves

23-05-2014 | EXPIRA LA 22-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam personal administrativ ,loc de munca Bucuresti
Pozitiile pentru care se face selectie sunt urmatoarele:

1. Secretara/ Asistent Manager
Candidatul ideal:
- Studii medii sau superioare
- Experienta de minim 2 ani pe un post similar
- Cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, Outlook, Power Point), navigare internet
- Limba engleza scris/ vorbit la nivel avansat
- Limba intaliana constituie un avantaj
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
- Personalitate energica, entuziasta, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
- Capacitatea de planificare, bune capacitati organizatorice, pragmatic si meticulos in realizarea sarcinilor atribuite
- Capabil sa preia initiativa - decizii independente pana la un anumit nivel
- Trebuie să fie prezentabil, de încredere, responsabil, flexibil și adaptabil, creativ și proactiv
- Atentie catre detalii, buna capacitate de memorare
- Carnet de conducere B


CERINTE

CV-urile vor fi luate in considerare doar daca sunt insotite de poza candidatului.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizare de echipament pentru industria energetica si petrochimica si recrutare si plasare de forta de munca pentru proiecte internationale.