SECRETARA

MERIDIAN DACIA RENAULT

01-03-2007 | EXPIRA LA 07-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluare si directionare apeluri telefonice;
- Primire, directionare si gestionare corespondenta;
- Tehnoredactarea de materiale;
- Intocmire rapoarte si situatii operative in Excel;
- Gestionare, centralizare si arhivare documente;
- Utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator;
- Atributii administrative;
- Indeplineste alte sarcini conexe care ii sunt atribuite


CERINTE

- Absolvent de studii superioare sau in domeniul biroticii si secretariatului
- Experienta pe un post similar
- Cunostinte de operare PC(Microsoft Office)
- Abilitati de comunicare, organizare, deschisa, dinamica
- Capacitate de coordonare, analiza si sinteza
- Ambitie, hotarare, perseverenta, spontaneitate, intuitie, adaptabilitate


BENEFICII OFERITE

Salariul oferit: 350 euro brut


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN, prin cele doua showroom-uri ale sale, se prezinta ca una din cele mai moderne concesiuni bimarca Dacia-Renault. Obiectivul companiei MERIDIAN este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN este o institutie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor. Compania MERIDIAN va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri. Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.

MERIDIAN - un singur nume, o mare familie!