SECRETARA

Reward Management

01-01-2012 | EXPIRA LA 01-01-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Persona angajata pe acest post este responsabila de organizarea activitatii de secretariat a companiei prin urmatoarele activitati:

-activitati administrative si de secretariat
-primirea si inregistrarea corespondentei
-centralizarea, distribuirea si arhivarea documentelor
-mentinerea si optimizarea relatiei cu clientii si furnizorii


CERINTE

Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa:

- aiba experienta minim 1 an pe un post similar (office manager, secretara, asistent manager etc.);
- aiba cunostinte avansate operare pc (Microsoft Excel)
- aiba foarte bune aptitudini de comunicare, analiza si sinteza informatii si raportare;
- aiba bune aptitudini de planificare si organizare a activitatii;
- sa fie orientata catre rezolvarea problemelor aparute si indeplinirea sarcinilor trasate;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Servicii si consultanta de afaceri